Oficerowie OII SzG w OII KG ZWZ/AK

Moderator: Butryk

KONSPIRATOR
Rekrut
Posty: 2
Rejestracja: 03 maja 2014, 21:56

Oficerowie OII SzG w OII KG ZWZ/AK

Post autor: KONSPIRATOR »

Konto na forum mam od pięciu dni i nie wiem jak się na nim poruszać !!! :( więc proszę o wyrozumiałość za ew. wpadki i niezręczności :(

Z wykształcenia jestem inżynierem, zajmuję się historią wywiadu ZWZ-AK. Piszę aktualnie opracowanie nt. struktury organizacyjnej i obsady personalnej centralnych sieci wywiadu ofensywnego KG ZWZ/AK w okresie 22.06.1941 – 19.01.1945 r.

Poszukuję wszelkich informacji biograficznych oraz o przebiegu służby do września 1939 r. następujących oficerów:
• kpt. Stanisław Olechnowicz – wywiad KOP
• kpt. Edward Jetter – wywiad KOP
• por. Stefan Łapicki – wywiad KOP
oraz oficerów odnośnie których przypuszczam, że służyli w OII SzG, którymś SRI DOK lub w wywiadzie KOP:
1. mjr Leon Cehak (nie gen. bryg. Leopold Cehak, d-ca 30 DP)
2. kpt. Andrzej Mierzwicki
3. por. Franciszek Pawlak – możliwe, że wywiad KOP
4. ?? ppor. Władysław Kleczewski – możliwe, że wywiad KOP
5. mjr Stanisław Gepner
6. mjr Włodzimierz Karpiński
7. mjr Józef Stanślicki
8. por. Karol Trojanowski
9. ??? Jan Hejwowski lub Heywowski
10. ??? Tadeusz Mystkowski
11. ??? Bogdan Mystkowski

Czy ktoś z Forumowiczów chciałby i może mi pomóc? Byłbym bardzo wdzięczny. :D :D

Pozdrawiam :) - KONSPIRATOR
Awatar użytkownika
Butryk
Kapitan
Kapitan
Posty: 888
Rejestracja: 01 wrz 2010, 16:53
Lokalizacja: Wrocław
CONTACT:

Re: Oficerowie OII SzG w OII KG ZWZ/AK

Post autor: Butryk »

Witam.

To bardzo ciekawy temat. Będziemy starali się oczywiście, w miarę możliwości pomóc. Zacznę może tak:

TROJANOWSKI, Karol – kapitan,

Urodzony w styczniu 1911 r., w Radwanicach na Zaolziu.